7.2
OBLAST PODPORY Č. 2: MODIFIKACE VYUČOVACÍCH METOD A FOREM
Druhá oblast katalogů sdružující podpůrná opatření z oblasti didaktiky (a její nosné části – teorie vyučování) je zaměřena především na didaktické prostředky v užším kontextu (didaktické principy, metody, organizační formy, postupy, techniky a východiska) a jejich modifikaci (změny, úpravy, varianty) pro edukaci dětí a žáků s jednotlivými druhy a stupni zdravotního postižení, sociálního či zdravotního znevýhodnění. Jsou zde vřazena (bez hierarchizace) následující podpůrná opatření.
Podkapitoly:
- 7.2.1 ZPŮSOBY VÝUKY ADEKVÁTNÍ PEDAGOGICKÉ SITUACI
- 7.2.2 INDIVIDUÁLNÍ PRÁCE SE ŽÁKEM
- 7.2.3 STRUKTURALIZACE VÝUKY
- 7.2.4 KOOPERATIVNÍ UČENÍ
- 7.2.5 METODY AKTIVNÍHO UČENÍ
- 7.2.6 VÝUKA RESPEKTUJÍCÍ STYLY UČENÍ
- 7.2.7 PODPORA MOTIVACE ŽÁKA
- 7.2.8 PREVENCE ÚNAVY A PODPORA KONCENTRACE POZORNOSTI
- 7.2.9 PRAVIDELNÁ KONTROLA POCHOPENÍ OSVOJOVANÉHO UČIVA