7.2.3
STRUKTURALIZACE VÝUKY
Systém, kterým usnadňujeme žákovi proces vzdělávání přiměřeným řazením po sobě jdoucích aktivit a specifikováním jednotlivých částí dne, usnadňujeme mu orientaci ve vyučovacích hodinách, v denním režimu školy i v jejích prostorách. Strukturalizace spočívá také v modifikaci učiva – obsah výuky upravujeme dle individuálních potřeb žáka (případně ho vizualizujeme), v nastavení optimálního motivačního systému a ve využívání žákovi přiměřených postupů.
Dílčí část Katalogu PO pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění vřazuje podkartu:
- Vizualizace obsahu a procesu vzdělávání.Dílčí část Katalogu PO pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení nebo oslabení kognitivního výkonu vřazuje podkartu:
- Strukturování komplexních úloh do menších celků.