LITERATURA
1. BARTOŇOVÁ, M. Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Brno: Masarykova univerzita, 2014. ISBN 978-80-210-6560-4.
2. Doporučení veřejného ochránce práv k naplňování práva na rovné zacházení v přístupu k předškolnímu vzdělávání. (Sp. zn.: 166/2010/DIS/JŠK, ze dne 8. 12. 2010).
3. PANČOCHA, K.; SLEPIČKOVÁ, L. Aktéři školní inkluze. Brno: Masarykova univerzita, 2013. ISBN 978-80-210-6688-5.
4. Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, v platném znění.
5. Vyhláška č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditačních komisí a karierním systému pedagogických pracovníků, v platném znění.
6. Zákoník práce, předpis č. 262/2006 Sb., v platném znění.
7. KOLEKTIV AUTORŮ. Metodika práce s Katalogem podpůrných opatření pro žáky se sociálním znevýhodněním. Olomouc: UP, 2015.
8. SLEPIČKOVÁ, L.; PANČOCHA, K. et al. Aktéři školní inkluze. Brno: MU, 2013.